Ćwiczenia na zaburzenia erekcji

Ćwiczenia na zaburzenia erekcji

Jeśli walczysz ze skutkami zaburzeń erekcji, istnieje rzeczywiście dość dużo ćwiczeń, które pomogą Ci w Twojej walce . Ćwiczenia nie tylko pomogą znormalizować wyeliminować Twój problem, ale także pomogą poprawić ogólny styl życia i zdrowia.

Zaburzenia erekcji to niezdolność do jej utrzymania. Problem ten dotyka tysięcy mężczyzn z całego świata. Chcesz wyeliminować zaburzenia erekcji dzięki ćwiczeniom? To jest możliwe i warte fatygi. W walce z zaburzeniami erekcji środki takie jak Viagra, czy Kamagra będą skutecznym sojusznikiem, lecz jeśli interesuje Cię długofalowy efekt warto jest poświęcić trochę czasu i wysiłku odpowiednim ćwiczeniom.

Co powoduje zaburzenia erekcji?

Zaburzenia erekcji są najbardziej powszechne u starszych mężczyzn, jednak każdy mężczyzna może ich doświadczyć skutków . Oto niektóre z przyczyn i czynniki ryzyka zaburzeń erekcji:

  • otyłość
  • używanie alkoholu i tytoniu
  • choroby sercowo-naczyniowa
  • niski poziom aktywności fizycznej
  • rak prostaty

Łatwo zauważyć, dlaczego zaburzenia erekcji może spotkać każdego mężczyznę. Jednak zaburzenia erekcji wciąż są zwykle postrzegane jako schorzenie starszych mężczyzn. W przypadku osób z nadwagą i niskim poziomem aktywności fizycznej ćwiczenia są jeszcze bardziej istotne!

Jakie ćwiczenia na zaburzenia erekcji?

Jeśli cierpisz na zaburzenia erekcji, właściwa dieta (mniej sodu, alkoholu, cukru i tłuszczu) i ćwiczenia są kluczowe dla poprawy erekcji. Aby osiągnąć lepszy, zdrowszy styl życia i walczyć z zaburzeniami erekcji, spróbuj tych ćwiczeń poniżej:

Ćwiczenia mięśni Kegla

Jednym z najbardziej powszechnych i korzystnych ćwiczeń zaburzeń erekcji są ćwiczenia mięśni Kegla. Gdy praktykowane prawidłowo, są idealnym sposobem, aby to zrobić! W celu zwalczania skutków zaburzeń erekcji, trzeba wzmocnić mięśnie w dnie miednicy.

U mężczyzn Kegle wzmacniają mięsień cebulkowy. Ten mięsień pozwala penisowi wypełnić się krwią podczas erekcji, pompować spermę podczas wytrysku i opróżniać cewkę moczową po oddaniu moczu. Poprzez ukierunkowanie tego mięśnia, powinieneś być w stanie zobaczyć dłuższą i satysfakcjonującą erekcję.

Jeśli praktykujesz ćwiczenia na mięśnie kegla codziennie, kilka razy dziennie, zaburzenia erekcji zostaną wyeliminowane prawię na pewno. Najlepsze jest to, że „kegle” można robić wszędzie! Możesz praktykować te ćwiczenia leżąc, siedząc i stojąc.

Ćwiczenia mięśni Kegla są również znane z poprawy innych kwestii, takich jak nietrzymanie moczu. Mogą one również pozytywnie wpłynąć na swoje życie seksualne.

Przed skokiem do ćwiczeń mięśni Kegla, najlepiej zlokalizować mięsień cebulkowy. Najlepszym i najłatwiejszym sposobem jest zatrzymanie strumienia wielokrotnie podczas oddawania moczu. Mięsień, którego używasz do tego celu, to ten, którego potrzebujesz.

Upewnij się, że nie zaciskasz mięśni w pośladkach, brzuchu lub nogach – jeśli tak, nie zobaczysz takich samych wyników.

Aby wykonać „kegle”, zacznij od położenia się, siedzenia lub stania. Zaciskaj mięsień cebulowy i przytrzymać przez trzy sekundy. Zwolnij, i powtórz trzy do pięciu razy. Powtórzyć ten proces co najmniej trzy razy dziennie, aby uzyskać najlepsze wyniki.

W miarę jak mięsień będzie coraz silniejszy, zwiększaj od trzech do pięciu sekund, i tak dalej. Wyzwij się na dłuższe przytrzymanie. Celem jest przytrzymanie mięśnia przez co najmniej dziesięć sekund, pięć razy, co najmniej trzy razy dziennie. Im bardziej jesteś w stanie wzmocnić ten mięsień, tym większe są szanse, że zobaczysz wyniki.

Rezultaty nie pojawią się natychmiast. Jak w przypadku każdego mięśnia, będzie on potrzebował czasu na wzmocnienie. Daj sobie co najmniej cztery tygodnie do oceny poprawy wyników.

Pilates

Regularne ćwiczenia pilates to także świetny sposób na walkę z zaburzeniami erekcji. Oto kilka ćwiczeń, które warto spróbować:

Opady kolan

Opady na kolana są bardzo łatwe i są idealnym dodatkiem do ćwiczeń Kegla. Zacznij od leżenia na podłodze z ugiętymi kolanami i stopami na ziemi. Zaangażuj swoje mięśnie dna miednicy i powoli opuść jedno kolano na bok w kierunku podłoża. Trzymaj obie stopy na podłodze i opuszczaj kolano tylko tak daleko, jak to możliwe, angażując jednocześnie mięśnie dna miednicy. Zwiń kolano z powrotem do środka i powtórz to samo z drugim kolanem. Wykonaj co najmniej pięć powtórzeń na każde kolano.

Podnoszenie stóp

Podobnie jak w przypadku wypadania kolan, należy zacząć od leżenia na podłodze z ugiętymi kolanami i stopami na ziemi. Zaangażuj mięśnie dna miednicy i podnieść jedną stopę prosto w powietrze, tworząc kąt 45 stopni. Utrzymaj tę pozycję przez kilka sekund. Powoli połóż stopę z powrotem na ziemi i powtórz to po drugiej stronie.

Mostek

Bardzo znane, ćwiczenie pilates. Zacznij od leżenia na podłodze, ręce po bokach, kolana zgięte, stopy na ziemi. Zaangażuj swoje mięśnie dna miednicy i unieś pośladki w powietrze. Ciężar ciała powinien znajdować się na ramionach. Zaciśnij pośladki i przytrzymaj przez kilka sekund. Wydychaj i puść, leżąc powoli na ziemi. Powtórz to co najmniej cztery do pięciu razy i pracuj do 10 powtórzeń, aby uzyskać najlepsze rezultaty!

Ćwiczenia aerobowe na poprawę kondycji seksualnej

Według badania z 2018 r. dotyczącego wpływu aktywności fizycznej na zaburzenia erekcji, udowodniono, że ćwiczenia aerobowe walczą są bardzo skuteczne, jeśli są praktykowane co najmniej trzy razy w tygodniu. Ćwiczenia powinny trwać co najmniej 40 minut i należy utrzymać stałą rutynę ćwiczeń przez co najmniej sześć miesięcy, aby zobaczyć poprawę.

Niektóre ćwiczenia aerobowe, które możesz chcieć spróbować to:

  • boks
  • bieganie
  • jazda na rowerze
  • pływanie
  • wiosłowanie

Ćwiczenia te nie tylko pomogą zwalczyć zaburzenia erekcji, ale także wyeliminują niektóre czynniki ryzyka związane z zaburzeniami erekcji. Aerobik może poprawić stan zdrowia spowodowany chorobami sercowo-naczyniowymi oraz jest skutecznym narzędziem do walki z otyłością.

Czy ten post był pomocny?

0 / 5. Vote count: 0

Oceń post jako pierwszy!

O autorze

lek. med. Artur Krajewski

Od ponad 20 lat zajmuję się diagnozowaniem i leczeniem zaburzeń męskiego układu płciowego, problemów z impotencją oraz niepłodnością. Jestem absolwentem Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie zdobywałem zarówno w Polsce, jak i za granicą. Prowadzę również własny gabinet urologiczno-andrologiczny w Warszawie. Nieustannie podnoszę swoje kompetencje uczestnicząc w kursach i szkoleniach związanych z leczeniem zaburzeń erekcji, w czym się specjalizuję.

Polecane opracowania medyczne na temat skuteczności viagry:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *