Przedwczesny wytrysk

Ćwiczenia na przedwczesny wytrysk

Rate this post

Dysfunkcja seksualna polegająca na przedwczesnym wytrysku to problem, z którym zmaga się, według badań prof. dr hab. med. Zbigniewa Lwa-Starowicza, nawet co trzeci mężczyzna. Jego leczenie jest możliwe w formie ćwiczeń, które sprawią, że stosunek seksualny znacząco się wydłuży. Zatem jakie ćwiczenia możemy wykonywać, aby poprawić nasze życie seksualne? Jak przedłużyć stosunek? Prezentujemy skuteczne ćwiczenia na przedwczesny wytrysk.

Uwaga!

Wiele osób łączy problem przedwczesnego adresu z zaburzeniami wzwodu. Należy pamiętać, że są to całkowicie odmienne kwestie które nie muszą być z sobą powiązane.

Leki pomagające w zaburzeniu erekcji, takie jak Viagra w tabletkach lub bardzo mocna Kamagra nie pomagają w problemach z przedwczesnym wytryskiem.

Przedwczesny wytrysk

Ćwiczenia na przedwczesny wytrysk koncentrują się na wydłużaniu czasu trwania stosunku. Mogą one być wystarczające, a mogą być elementem kuracji farmakologicznej. Prawidłowo wykonywane i regularne ćwiczenia skutecznie zapobiegają przedwczesnemu wytryskowi, przedłużają czas trwania stosunku, a w konsekwencji poprawiają samoocenę mężczyzny dotyczącą jego roli w łóżku, a także poprawiają relacje partnerskie.

Oto ćwiczenia na przedwczesny wytrysk, które mogą być wykonywane samemu lub wspólnie z partnerką.

Joga na przedwczesny wytrysk

Nie od dziś wiadomo, że joga pomaga się zrelaksować i wyciszyć, zatem ćwiczy naszą duszę, ale także ciało. Yogi Bhajana, mistrz Jogi Kundalini, w swojej książce przedstawił skuteczne ćwiczenia na przedwczesny wytrysk. Należy się położyć na brzuchu i unieść ciężar ciała częściowo na wyprostowanych rękach. Podnoś i opuszczaj ciało, wykonując ruchy jak w czasie stosunku. Takie ćwiczenie należy wykonywać ok. 1-3 min. Powinno być ono praktykowane codziennie rano i wieczorem przez minimum 40 dni.

Efekt: Odblokowanie ciała i dłuższy stosunek płciowy.

Metoda start-stop, czyli trening funkcjonalny Semans`a

Ćwiczenia w założeniu tej metody polegają na doprowadzeniu członka do wysokiego poziomu podniecenia. W momencie uczucia rychłego osiągnięcia orgazmu należy przerwać stymulację członka. Ta metoda ćwiczeń może być uskuteczniana przez samego mężczyznę podczas onanizowania się, ale ćwiczenie może być również przeprowadzane w parze. Wówczas mężczyzna powinien powiadomić partnerkę o momencie zbliżania się orgazmu i para powinna zaniechać stymulację penisa. Takie ćwiczenie należy powtarzać kilkukrotnie do momentu niemożności powstrzymania ejakulacji. Celem stosunku lub masturbacji w takim przypadku nie jest przyjemność sama w sobie, lecz dążenie do opóźnienia wytrysku.

Efekt: Takie ćwiczenia w konsekwencji sprawią, że z czasem wytrysk będzie następował coraz później, co przedłuży stosunek seksualny. Jeśli partnerka oddziaływuje zbyt silnie, najlepiej ćwiczenie przeprowadzać samodzielnie.

Metoda ucisku, czyli metoda Mastersa i Johnsona

Jest to uzupełnienie metody Semans`a. W tym przypadku kluczowe jest uciskanie członka w stanie erekcji. Uciskanym miejscem powinien być obszar pod żołędzią. Najlepiej zrobić to dwoma palcami. Celem tego ćwiczenia jest doprowadzenie do odpływu krwi w prąciu. Ucisk powinien trwać ok. 3-4 sek. Kiedy mężczyzna odetchnie, można kontynuować stymulację. Ćwiczenie polegające na ucisku można wykonywać samodzielnie, ale może być to również trening partnerski. Dodatkowo można zastosować lubrykant, aby uniknąć ewentualnych podrażnień. Nie należy wykonywać ucisku, jeśli członek nie jest w stanie erekcji.

Efekt: Odpływ krwi z członka opóźni moment wytrysku.

Metoda ćwiczenia mięśni Kegla

Ćwiczenia mięśnia łonowo-guzicznego zalecane przez prof. Arnolda Kegla, nie dotyczą wyłącznie kobiet. Mięsień ten, a konkretnie jego część o nazwie Pubococcygeus (obejmująca prostatę), odpowiada w przypadku mężczyzn za kontrolowanie wytrysku.

Ćwiczenie polega na zaciśnięciu mięśni dnia miednicy przy jednoczesnym wdechu powietrza do ust na około 5 sek. Przy wydechu stopniowo rozluźniać mięśnie w podobnym czasie. Z czasem można wydłużyć moment zaciskania i rozluźniania mięśni. Takie ćwiczenie należy wykonywać z 10-20 powtórzeniami za jednym razem, a mogą być one uskuteczniane nawet kilka razy dziennie. W przypadku ćwiczeń mięśni Kegla istotna jest regularność. Nie należy ulegać wskazówkom zawartym na niektórych portalach czy forach internetowych, które to ćwiczenie mięśni Kegla u mężczyzn sprowadzają do powstrzymywania strumienia moczu w trakcie oddawania moczu. W ten sposób możemy jedynie przekonać się, gdzie tak naprawdę mięsień Kegla się znajduje, ale takie powtarzalne czynności mogą spowodować znaczne problemy układu moczowego.

Efekt: Ćwiczenia mięśni Kegla w konsekwencji przedłużą stosunek, korzystnie wpłyną na zdrowie prostaty. Powinni je wykonywać zwłaszcza panowie, którzy prowadzą siedzący tryb życia. Panom po operacji prostaty pomogą wrócić do formy.

Metoda sterowania wyobraźnią

Te ćwiczenia dotyczą naszej wyobraźni. Należy je wykonywać samodzielnie. Metoda ta polega na wizualizowaniu przebiegu stosunku seksualnego w idealny sposób. W tym celu najlepiej położyć się i zapewnić sobie spokój. Należy sobie wyobrazić cały stosunek seksualny, od momentu gry wstępnej, po penetrację, ale zatrzymać się w momencie zbliżania się do wytrysku. W czasie rozmyślań o penetracji powinno się powtarzać w myślach słowa o panowaniu nas swoim ciałem. Takie ćwiczenie pozwoli na poprawę stanu psychicznego, co przełoży się w konsekwencji na działania w seksie.

Efekt: Dłuższy stosunek.

Skuteczność ćwiczeń na przedwczesny wytrysk

Należy pamiętać, że o skuteczności ćwiczeń na przedwczesny wytrysk możemy mówić wyłącznie w przypadku, kiedy są one wykonywane regularnie. Efekty możemy zauważyć bardzo szybko, ale jest to zależne od podłoża i złożoności problemu. Najlepiej wykonywać wymienione ćwiczenia regularnie przez okres od 3-6 miesięcy. Wówczas mogą przynieść one długotrwałe efekty.

Problem przedwczesnego wytrysku jest powszechny. Poważne międzynarodowe badanie z 2005 roku „Global Study of Sexual Attitudes and Behaviors”, które przeprowadzono w 29 krajach na różnych kontynentach wśród 13 618 mężczyzn, wykazało, że 21-31% z nich boryka się z problemem przedwczesnego wytrysku, a tendencja w ostatnim okresie jest ciągle wzrostowa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *