Ćwiczenia na lepszą sprawność seksualną

Każdy z nas chce zachować jak najlepszą sprawność seksualną. Naturalne jest, że ta sprawność z wiekiem się obniża. Jednak wcale tak nie musi być! Dzięki kilku prostym ćwiczeniom zachowasz sprawność seksualną na długie lata, a Twoja ukochana osoba będzie stale usatysfakcjonowana. Seks jest bardzo ważnym elementem związku, dlatego nie należy przymykać oka na jakość stosunków. Zadbaj o jakość swojego życia erotycznego!

12

1. Przysiady

Dzięki przysiadom nie tylko kształtujesz pośladki i uda, ale także poprawiasz ukrwienie narządów płciowych. To właśnie przypływ krwi do narządów płciowych sprawia, że jesteśmy pobudzeni seksualnie. Często powtarzana odpowiednia ilość przysiadów zwiększy to ukrwienie, dzięki temu zwiększy się możliwość szybszego stawania się pobudzonym (oraz dłuższego pozostania w tym stanie).

2. Wzmocnij mięśnie miednicy

Aby wzmocnić mięśnie miednicy należy położyć się na plecach z ugiętymi nogami, a następnie wypychać miednicę wysoko do góry. Dzięki temu ćwiczeniu wzmocnimy dolną część pleców (i zniwelujemy ich ból, który sprawia, że nie mamy ochoty na seks). Odchylenie miednicy poprawia wytrzymałość kręgosłupa lędźwiowego i wzmacnia dolną część pleców, dzięki temu możemy dłużej wytrwać w jednej pozycji seksualnej.

3. Zwiększ poziom testosteronu

Niewiele osób wie, że testosteron wpływa na popęd seksualny nie tylko u mężczyzn, ale także u kobiet. Regularne ćwiczenia siłowe mogą skutecznie podnieść poziom testosteronu w naszym organizmie. Jest to zatem szczególnie wskazane dla osób, których libido ostatnio osłabło. Aby ćwiczyć mięśnie wystarczą hantle. Warto połączyć to z ćwiczeniem ramion, których mięśnie bardzo przydają się w seksie (kiedy np. chcemy kogoś podnieść).

4. Zróbcie to razem

Dowiedziono, że wspólne ćwiczenia wpływają na jakość seksu u par. Czyli wspólne bieganie z twoim partnerem może być nie tylko przyjemne, ale również przyczynia się do osiągnięcia satysfakcji seksualnej. Nie ma znaczenia czy są to ćwiczenia siłowe czy wytrzymałościowe, ważne abyście wykonywali je wspólnie. Zatem nie krępuj się – zamiast tradycyjnej randki zaproponuj swojej drugiej połówce wspólny wypad na siłownię!

5. Mięśnie Kegla

Kobiety chcące poprawić swoją sprawność seksualną powinny regularnie ćwiczyć mięśnie Kegla. Ćwiczenia mięśni dna miednicy odgrywają kluczową rolę w osiągnięciu satysfakcji seksualnej. Przejdź do klęku podpartego. Oprzyj się na przedramionach, kolana rozstaw szerzej. Napnij mięśnie dna miednicy otaczające cewkę moczową. Napnij, a następnie rozluźnij. Kiedy się rozluźniasz, nie wypychaj mięśni, tylko delikatnie powróć do pozycji wyjściowej. Podczas kolejnego napięcia mięśni dna miednicy pozostań na górze i wykonaj cztery szybkie napięcia, a następnie rozluźnij mięśnie.

6. Pompki

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że pompki wpływają nie tylko na nasze ciało, ale również na psychikę. Dowiedziono, że regularne i intensywne ćwiczenie pompek ma pozytywny wpływ na naszą pewność siebie. Zatem dzięki temu prostemu ćwiczeniu możemy z czasem poczuć się pewniej, co przełoży się na nasze zachowanie w łóżku. Jest to doskonałe rozwiązanie zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Nie tylko wzmocnisz ramiona, ale również zaczniesz zachowywać się odważniej i pewniej.

7. Klasyczny mostek

Znany wszystkim mostek jest ćwiczeniem, dzięki któremu szybko rozciągniemy mięśnie i przywykniemy do przebywania w niestandardowej pozycji ciała. To ćwiczenie pomaga wzmocnić mięśnie dolnej części pleców, a także ścięgna. Umożliwia czerpanie kobietom większej satysfakcji z seksu, ponieważ zwiększa siłę i wytrzymałość mięśni, stanowiących opór podczas stosunku. Należy pamiętać, że najbezpieczniej jest mostek rozpoczynać ze zwykłego leżenia na plecach.

8. Rozciągnij nogi

Jeśli Twoje mięśnie nóg drżą w trakcie seksu (lub po nim), to znak, że są za mało rozciągnięte. Mięśnie ud ciężko pracują podczas stosunku, dlatego szybko mogą się zmęczyć. Nogi możesz rozciągać w rozkroku lub za pomocą ćwiczeń na dużej piłce. Usiądź na krześle lub piłce treningowej, ze stopami położonymi płasko na podłodze. Następnie unieś jedną nogę w górę, a potem wyprostuj powoli i wróć do pozycji wyjściowej.

Te 8 ćwiczeń bez wątpienia poprawi jakość Twojego życia seksualnego. Pamiętaj, że ćwiczenia przynoszą największe efekty, kiedy są wykonywane regularnie przez długi czas.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *